Blogia
CFGS i GES

LA GENT DEL POBLE

Sant Boi, un poble on fa temps tot era tranquil i bonic. Podies passejar pels carrers sense por. Però... ¿ per què ningú diu la part negativa del poble ? Una de les coses que més em sorprén avui dia, és que no hi hagi res pels joves. No tenim cinemes, ni discoteques, ni res per poder passar l’estona. Es penós que tinguem que desplaçar-nos fins les afores del poble per poder passar una estona amb els amics.
També amb sembla malament que l’Ajuntament deixi que L’ATENEU es caigui trosset a trosset i que les culpes després se les emportin els "Anarquistes" que tot s’ha de dir, són els únics que defensen el poble.

Vergonya li tindria que donar a l’Ajuntament el permetre que a una plaça on juguen nens a diari sigui victima d’un tiroteig entre races.

Vanessa

9 comentarios

Georgina -

Estic dacord,jo la presentaria

sergio -

te rao la presentaria

Inés -

molt bona , jo la prersentaria

Alejandro -

Em sembla que esta molt ve i molt adecuat perque estigi al concurs i la gent pugui veura un altre punt de vista de les cosas

El khadir -

Jo no presentaria al concurs , perquè es un text polemic al meu punt de viste.

José´Antonio Peréz luque -

Te molte rao aldaban amb el concurs

Alexis Madera Manfredi -

ya que es una visio personal teva esta be et pusaria en el concurs

patricia -

M´agrada molt, jo presentaria per concurs

Rius -

MAlgrat que és una visió personal i valenta crec que no el presentaria al concurs