Blogia
CFGS i GES

La meva barriada

Fa quinze anys que visc a la barriada de Can Paulet. Quan vaig arribar em semblava que era el final del món. Encara que fa pocs anys , semblava el tercer món. No hi havia serveis, les aigües brutes arribaven a un pou cec, els carrers estaven de terra. Em va costar adaptar-me, tant a mi com a la meva família, però ara no el canviaria per res.

Estic molt contenta per que hi ha molta tranquilitat i el paisatge és molt bonic. Quan pel matí surto al pati de casa el primer que veig és la muntanya de Sant Ramon, també veig la piscina de la veïna que és molt maca, però a l’hivern està una mica deixada

Patricia Redondo

 

8 comentarios

Georgina -

Está molt bé,presenta'l.

sergio -

molt bonic el comentari el publicaria

Anónimo -

molt bé presentable per al concurs

Inés -

m'agrada molt la teva hitòria, jo la presentaria

El khadir -

jo presentaria el text al concurs llavors el text es una mica curt.

José Antonio Pérez luque -

Bo de vritat, no pot faltar en el concurs

Alexis Madera Manfredi -

esta be presentad el pusaria en el concurs

Rius -

Està bé però per al concurs li falta una mica més de contingut