Blogia
CFGS i GES

les dues cases on visc

Per començar parlaré de les dues cases que tinc i començaré per casa del meu pere que viu en un pis petit en Sant Boi. És un pis on entra bastant llum i está ben decorat. Després tinc una casa a Olesa és gran amb un jardí ben bonic és una casa amb molta llum i ben decorada també a casa tinc dues mascotes una tortugua de terra i una gossa de raça pura Pastor Alemany. Aquesta seria una petita descripció de les dues cases on visc realment estic content perque les dues m’ agraden

Aljandro sopena gil

8 comentarios

Patricia -

És curta pero bonica. Presenta a concurs

Georgina -

Molt bé Alejandro,al concurs

José´Antonio Peré´z luque -

Esta bé pot anar al concurs

El khadir -

Ho sento alex, jo no el representaria.

Inés -

Molt bé sopena, jo només tin una casa, peró m'agradaria tenir unaltre

Inés -

vol bé Alexis,

Alexis Madera Manfredi -

esta be pero falta organitzacio

Rius -

Està bé però queda poc organitzat, jo no el presentaria