Blogia
CFGS i GES

Sant Boi m'agrada

Quan vaig arribar a Sant Boi la primera sensació que em va donar va ser de grandesa, sobre tot per que sortir d´ un poble que no arribava a 5000 habitans.

Peró no sol em va donar aquesta sensació per la quatitat de gent, també per la grandaria de terra que va tenir, El meu poble és molt més gran en m2

Jovaig arribar a la ciutat cooperativa fa 30 anys, encara hi havia carrers sense asfaltar.

L' entorn del cementeri estava sense construcions, tot estava ple de gamferes.

Jo vaig trobar gent de totes classes, per m' estimo per agafar a la bona gent.

amable, simpática i sempre dispusada ajudar-me.

Per la qual els dono les gràcies per acollir-me sense cap por.

Estic molt content per estar amb vosoltres.

8 comentarios

Georgina -

M'agradat molt,presenta'l al concurs.

Patricia -

la trobo maca per concur

vanessa -

a vegades es millor conservar un poble tranquil. Sant boi tambe te coses dolentes.

Alexis Madera Manfredi -

esta be presentad

El khadir -

un deu JoseA. Jo presentaria el text.

Inés -

m'agradat molt per la seva sencillesa,jo el prensentaria a concur

alejandro -

molt bé presentable

Rius -

Ser agradecido es ser buen...
molt bé presenta'l al concurs