Blogia
CFGS i GES

La meva vida, de Hospitalet a Sant Boi

 

Jo abans d’ara vivia a Hopitalet amb els meus pares i germans des de els 12 anys fins als 28 que em vaig casar .

En Hospitalet vaig treballar fins que em vaig anar a la mili a Saragossa ,quan me vaig llicenciar de la mili vaig tornar cap a Hospitalet, al poc temps vaig canviar de treball i vaig marxar a treballar a un altra poble a Sant Joan D’espí a una empresa qua es deia Mecanutil S.L..

Desprès de nou anys d’estar treballant vaig muntar una empresa del mateix que es diu Tecmeco S.L. amb uns companys i va funcionar molt bé en la qual he estat des de 1986 fins 2005 quan vaig plegar per un accident degut a una caiguda qua em va colpejar el cap.

Actualment no treballo, estudio per les tardes i pel matí vaig a passejar i a comprar amb la dona algunes vegades també jugo alguna partit de billar i dominó....

Francisco Ruiz Pardo

4 comentarios

El khadir -

Home molt valent. jo presentaria el text.

vanessa -

magrada...olé olé

Rius -

està bé presenta'l però abans caldria corregir algunes coses

Alexis Madera Manfredi -

yo el pusaria en concurs literari per que explica la seva
vida molt be.