Blogia
CFGS i GES

La meva casa

La meva casa on visc és molt gran, tinc una terrasa on moltes vegades surto aseure a veure el paisatge que no més veig arbres i edificis. On faig més vida, és la cuina, on puc parla a la meva família i amb el meu gos que i no se si enten alguna cosa que li dic perquè moltes vegades està molt tranquil estés a terra. Quan estic en la meva habitació in tento relarxárme una mica intentar desconecta de la vida de cada dia. Fins que es fa de nit  i vaig  a meu llit i mort fins que fa de dia.

Alexis Madera Manfredi.

7 comentarios

Patricia -

És curt però bonic. El poso per concurs.

Inés -

home no esta malament,poc presentar-ho a concurs, però el trobo una mica curt

Georgina -

Tens tota la raó,no estaves inspirat,ho sento pero jo no el publicaria.

José´Antonio Pérez Luque -

Molt bonica la teva casa.
Crec que no ha de anar al concurs.

El khadir -

Si m´ha oblidat escriure de que el texte no en presentaria. Ho sento.

Alexis Madera Manfredi -

jo no en presentaria al concurs ya q no estava enspirat

El khadir -

M´agradat el teu text alexis.