Blogia
CFGS i GES

El parc del meu barri

M´agrada el parc que hi ha al costat de la meva casa.

És un parc bastant gran que es troba al centre del poble. Sempre quan surten els nens de l´escola per la tarda venen amb els seus pares a jugar.

tinc amic de de l´infancia on em trobo amb ells de vegades per parlar de les nostres coses.

El costat hi ha un Bar on veiem partits de lliga cada cap de setmana.

M´agradaria que tots els parcs del meu pais fossin aixi de tranquils per que els pares puguin anar amb els seus fills tranquils. 

 

 

7 comentarios

Patricia -

És molt maco el que dius dels parcs de Sant Boi.Al concurs!

Inés -

M'agrada per el concus, molta sort

Georgina -

Molt bé,jo també he passat moltes estones en aquest parc,presenta'l al concurs.

vanessa -

olé! pero per al meu gust es molt soso. Sant boi te coses mes sentimentals i te molta vida

alejandro -

bastant bé

Joé Antonio Pérez luque -

El textos escrit per Mahit m'agrada
per que fa referencia al parque
de la meva adreÇa.
Presental al concurs.

Alexis Madera Manfredi -

magrada molt aquet text noi