Blogia
CFGS i GES

El meu balcó

Des del meu balcó puc veure els nens al pati de l’escola, i dins de la classe. Veig també un parell de botigues i la casa del mossén. La meva veïna que té el balcó tocant el meu, veu el mateix que jo, però a més, em veu a mi, ja que més d’una vegada l’he agafada treient el cap de manera que qualsevol dia cuarà cap avall. Sembla que li vagi la vida en veure que fem la meva parella i jo.

Quan vam començar a viure en el pis, vam pensar que era una sort no tenir cap construcció davant perquè això ens donaria més intimitat. Està calr que no coneixiem les intencions ni els passatemps de la veïna del costa.

Georgina

7 comentarios

Patricia -

Així estàs més divertida amb aquesta admiradora. La poso per concurs.

Inés -

Et comprenc perfectament, jo tin el mateix problema, m'agradat com el resumeix, esta molt bé jo el presentaria a concurs

Jose´ Antonio Pé´rez Luque -

Vas tenir mala sort
Al concurs de cap.

Rius -

Està bé, jo el presentaria però allargant-lo una mica

Alexis Madera Manfredi -

m' agrada aquet text sobre tot cuant explica de la teva veina

alejandro -

força bé presentable per concurs

El khadir -

M´ha fet reure el teu text Georgina sobre la teva veina. Esta molt bé. Jo presentaria al curs.